Thursday, June 27, 2013

1st T.I.M.E

1st TIME or PERTAMA Kali ;

  1. Pergi Kursus Kahwin dgn awk!
  2. Ada org sgt2 menyayangi syg!
  3. Ada org sgt2 care ngn syg! Even benda yg kecil sgt~
  4. Awk hadiahkan syg mcm2 smpi syg x terfikir pon! (dari coklat, cik tedd, memory card, baju Malaysia, heels, bantal Love, bunga)
  5. Apabila awk cuba utk cari masa spend time ngn syg! 
  6. Apabila awk spend mcm2 ngn syg even utk my2nd hubby syg!
  7. Share this blog with U~
  8. Apabila awk cuba angkat syg~
  9. Apabila mandi manda berdua saje! hahaa~x terfikir pon! 
*kalo ikutkan ade lagi, cuba nak kna update~otak tetibe jem..

2 comments:

mohd syahril said...

Cinta bukan hanya di mata..cinta hadir di dalam jiwa..biarlah salah di mata mereka...biar perbezaan terlihat di antara kita..

mohd syahril said...

1st time
1. hadiahkan bunga ngan cyg
2. angkat sayang
3. jadi romantik (tak tau mana datang sebelum ni xde)
4. bg tgk perangai saya atas court(penyakit mad dog)
5. makan nando(tak pernah makan pun sebelum tu)
6. mandi laut (sebelum ni ngan kawan laki atau g ramai2)
7. makan sotong selepas 19 tahun.
8 =, yang penting sekali..insan pertama sentiasa wat saya ketawa senyum dan jadi naughty...