Thursday, October 3, 2013

****GALAU*****

Semalam 2/10/2013, tetibe2 perasaan aku kacau bilau..bila dibuat tambah&tolak, rupanya keadaan semakin genting, bgmana cara utk aku selesaikan semua ni~sgt memerlukan seseorang utk bantu, tapi siapakah? atau perlu aku selesaikan dgn cara sendiri? sgt buntu!


****Status 9 minutes ago pd 3/10/2013~ku mohon segalanya akan berubah secara perlahan~berikan aku pertunjuk supaya permintaan terhadap perkara ini akan berlarutan sehingga akhir hayat*****& aku berharap doaku dimakbulkan~

Arini juga aku selesaikan perkara yg lama dah nk diselesaikan~akhirnya dpt jugak aku membuat test HIV di Klinik Kerajaan~berdebar pon ade sbb bila terfikirkan jarum~alahai.. nak pulak pernah kna waktu nak wat program~Program MSK, so AJK makanan kna amik suntikan~
So dlm keadaan menunggu tu xde la boring sbb my fiance temankan~tp dia xtau pon sy kat klinik~hehe~
Ingtkan xramai, rupanya ade 3 pasangan yg bakal berkahwin~tp sblm tu nurse tnya sorang ke berdua~then sy ckp la sorang, dia tnya balik soalan yg sme~
Laaaa~rupanya ade lelaki duk kuarkan brg kat sebelah~diorang ingt bakal pengantin lelaki~cehhh!!!

So bila, dh selesai pendaftaran&amik no~trus je ke Bilik C, bkn bilik pon, meja je~hehe.. kalo ikut giliran dpn saya cuma ade sepasang bakal pengantin saje~so xdela lama~
Bila turn sy, lelaki yg nak amik tu bg borang kebenaran, trus je bg borang yg ayah amik~so xyah nk beria tuliskan~
Sblm xtvt mencucuk tu~dia inform jarum tu saiz dia sme~so dia ckp sakit ckit~sy pon kate OK!
Lps je cucuk, dia terangkan psl HIV tu, then dia ade ckp, lps ni g anta borang kat kotak bilik 5, kalo Doktor nak jmpa baru masuk, kalo x nurse akan bg trus borang yg dah ditanda oleh doktor~

Bila waktu menunggu borang tu, xsampai 10 minit, nurse just bagi je~padahal pasangan dpn sy tu xdpt lagi borang diorang~so kesimpulannya~kalo bawa pasangan kna tarbiah psl HIV la~hehehe...

Till then XOXO

No comments: