Monday, April 16, 2018

Magnet Allah

Aku alpa & lalai dgn tanggungjawab yg ada skrg.. tetapi smlm dgn sedikit rasa aku gagahkan diri ke class smlm..niat aku ingin ke arah yg salah tetapi Allah itu maha kaya.. dia dorongkan aku sehingga akhirnya..

Ya.. dlu aku buat kerana seseorang... tetapi semuanya hancur lebur.. tetapi smlm rasa itu pecah dgn kata2 yg ada..

Bait2 kata itu terngiang seolah2 ada disebelah aku.. sesungguhnya aku lemah.. lemah dgn ujianmu..

Tembok batu itu runtuh dgn bait kata2 itu... aku sedar dgn setiap kata2 itu sebenarnya ada dlm situasi yg aku rasa skrg..

Cuma aku pendamkan rasa itu.. aku diamkan shj..sbb aku tidak pasti adakah  patut aku luahkan..lebih baik diamkan diri.. buat apa yg perlu shj.. yg perlu aku buat.. senyum & terus senyum..

Akan aku lakukan perubahan.. & aku tidak pasti perubahan itu mendadak ataupun tidak.. ya.. aku tahu..aku bukan seorang yg mudah menerima perubahan.. tetapi.. jika desakan itu ada.. mungkin akan ada perubahan yg sgt besar..

No comments: