Sunday, June 3, 2012

New World:: ^^


Hmm.. sdh lama ku tinggalkan diari hati ni~
InsyaAllah di kesempatan ni, aku mengUPDATEkan segala xtvt yg xsempat ku rakamkan disini...

Beberapa minit lepas dgn xtvt di Freser Hills
Kemudian dgn berita KEHILANGAN nendaku 

&
the latest one berkenaan POSTINGku 
di SMK SEGAMBUT~

Bermula segala tugasku yg sebenar sbg pendidik~
Mula melaporkan diri pd 24hb May 2012 sblm cuti sekolah bermula~
Xde ap sgt nak digambarkan bila melapor diri di sni~
Masih lg nak adapt diri di sini.. Hope I will be fine here~
 
Aku mohon kpdMU ya Allah permudahkan segalaNya 
Berikan aku hati yg tulus&ikhlas dlm mendidik anak bangsa & tunjukkan aku sekiranya ada kesilapan yg mungkin aku tidak sedari dgn mata kasar~

p/s: really Miss the old school~miss the geng of guru baru kat sna! 

 

No comments: