Friday, November 25, 2011

gusarNYA HATI

Salam::

Disember yg bakal menjelma melabuhkan tirai November mengembalikan aku pd ketikanya bekerja di FNA Builders & Services Sdn Bhd~

byk pengalaman & info2 menarik utk aku pelajari sepanjang disna...
ilmu yg ku kutip sebelum akk tersebut bersalin akan ku ingt & dipraktikan

cuma berharap tiada kesilapan yg akan berlaku~
doakan saja ye~meneliti akaun syarikat bukan sesuatu yg mudah...

tp akan ad org yg akan membantu~
Allah saja yg tau betapa takutnya aku pd perkara seperti ini..mujur DIA memberikan aku kwn yg mahir & mampu menghilangkan rasa gugup...
semoga ianya akan baik2 sja..


a part from it, ada satu lg kegusaran yg melanda sejak sekian lama~
cuma aku x berapa pasti apakah sebenarnya keputusan yg patot ku ambil...
setelah meluahkan kpd seseorang yg sepatutnya...
akhirnya..........

aku dpt membuat keputusan sendiri...
biar hati tidak disakiti lg~
& aku berharap semuanya akan berjalan dgn lancar..
amin...

No comments: